maanantai 27. kesäkuuta 2016

juhannus 2k16

 Grilliruokaa, paras ystävä, ihanat siskon ja veljen lapset, yyteri, mansikkakakku, auringonotto, irtokarkit, parvekkeella nukkuminen, valokuvaus, hampurilaisia, ajelua toisen kaverin kanssa. Paljon jäätelöä, puolentoista tunnin pyörälenkki illalla kun aurinko laski, iltakävely Kallossa, lisää uimista, nauramista, youtube videoita, jääteetä.
Mun juhannusviikonloppu oli täydellinen. Aattona oltiin ihan vain meillä kotona, koko perheen voimin, ja mun paras ystävä oli täällä myös! Leikittiin lasten kanssa ulkona, syötiin grilliruokaa, naurettiin, mentiin kuvailemaan illalla ja mua pisti ehkä sata hyttystä kymmenen minuutin aikana.. Siltä ainakin nyt tuntuu koko kropassa. Illalla raahattiin patjat, peitot ja tyynyt ja ruokaa mun pienelle parvekkeelle ja siellä nukuttiin, se on yksi parhaista jutuista kesässä!
Lauantaina lähdettiinkin jo aika aikasin uimaan yhdelle lammelle, jossa on liaanit. Se paikka on niin ihana,. Rakastan mennä liaanilla veteen, harmi vaan, että musta tuntuu, että oon siinä ihan toivottoman huono.. Hauskaa oli joka tapauksessa, vaikka pari kertaa ehkä lensin mahalleni tai tipuin melkein puusta maalle enkä veteen! 
Siitä jatkettiin autolla heti Yyteriin, aluksi ei pitänyt mennä sinne uimaan, mutta noh. Sinnehän me juostiin niin nopeesti kuin vaan pystyttiin ettei alkaisi kaduttamaan. Sen jälkeen olikin vähän viileä ja kauhea nälkä tuntui jo olevan. Mentiin syömään rannalla olevaan ravintolaan hampurilaisateriat, maistui! Kotiuduttiin meille takaisin ja linnottauduttiin parvekkeelle saunan jälkeen.  Siellä kului päivä ja illalla lähdettiinkin ulos, pyöräilemään! Ajatuksena oli mennä pari kilometriä, mutta lopulta niitä olikin mittarissa suunnilleen 15. Sen jälkeen teki mieli jo mennä nukkumaan ja hautautua peittojen alle,
Tänään, sunnuntaina aamulla kun herättiin niin oli kuuma! Melkeinpä heti raahauduttiin läheiselle laiturille ottamaan aurinkoa ja uimaan. Oli kyllä niin ihana sää, joten syötiin grilliruokaa ulkona vielä ja sitten Jade lähtikin kotiin. Mä en kauaa kotona pysynyt ja mun kaveri tuli hakemaan mut ajelemaan. Käytiin jätskillä, juteltiin kaikesta ja mentiin uimaan. Siinäkin meni muutama tunti, saavuin kotiin ja melkeinpä heti lähdetään äidin ja isän kanssa Kalloon. Hyvän ilman takia ja, koska siellä on vaan pakko käydä vähintään kerran kesässä! Miten teidän juhannus meni ja mitä teitte? Mä vietin ihanan juhannuksen, ja uskon, ja tiedän, että tuun muistamaan tämän vielä kauan!


2 kommenttia: